فرماندار شهرستان لنده گفت: 35 روستای دارای قابلیت گردشگری این شهرستان فاقد راه مناسب است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمد مرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری لنده، گفت: شهرستان لنده به دلیل قرار گرفتن در بین کوه‌های سیاه و سفید دارای قابلیت‌های فراوان گردشگری است که تاکنون در نقشه گردشگری استان به این قابلیت‌ها اشاره نشده است.
 
فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه وجود آبشارهای دائمی و قرار گرفتن منطقه گردشگری موگرمون در حاشیه رودخانه مارون موجب زیبایی مناطق گردشگری این شهرستان شده افزود: در شهرستان لنده هیچ‌گونه امکانات زیرساختی ایجاد نشده و این شهرستان از امکانات و زیرساخت‌های گردشگری محروم است.
 
وی بر تجهیز مکان‌های گردشگری به سرویس‌های بهداشتی و امکانات رفاهی تأکید کرد و یادآور شد: وضعیت آسفالت راه‌های این شهرستان نامناسب است و بیشتر راه‌ها خاکی و دارای نقاط حادثه‌خیز هستند و تاکنون برنامه‌ای بر آسفالت این راه‌ها وجود نداشته است.
 
این مسئول عنوان کرد: 35 روستای دارای قابلیت گردشگری در این شهرستان وجود دارد که دارای امکانات برق و آب هستند اما نبود راه مناسب از مشکلات اصلی و اساسی مردم این روستاها است.
 
مرادی خاطرنشان کرد: جاده دهدشت به لنده یکی از خطرناکترین جاده‌های استان است که امیدواریم برای کاهش تلفات و خسارت در ایام تعطیلات نوروز اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.