وقوع اتفاقات عجیب در فدراسیون فوتبال کم نیست از جمله آنها می توان به دریافت پاداش های متفاوت اشاره کرد که هریک از باشگاهها به میزان قدرت خریدشان سر کیسه را شل می کنند!

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های لیگ دسته دوم یی از مسابقات پر حاشیه در فوتبال ایران است، این لیگ همزمان با لیگ های برتر و دسته یک در حال برگزاری است و اتفاقات عجیبی هم در آن رخ می دهد، از نشاندن بازیکن روی نیمکت به عنوان جریمه گرفته تا پرداخت پاداش های 200 هزار تومانی!

تیم های دسته دومی حال و روز خوبی را پشت سر می گذارند و درهمهمه های انتخابات ریاست فدراسیون ، تنها و بدون دغدغه بازی هایشان را پیگیری می کنند و در فکر صعود به لیگ دسته یک هستند اما نکته ای که سبب می شود تا اتفاقات لیگ دسته 2 بیشتر به چشم بیاید پاداش های تیم های دسته دومی است.

طبق شنیده های ما از منابع آگاه ،  برخی تیم ها در این لیگ پس از هر برد 200 هزارتومان به بازیکنانشان پاداش می دهند و این درحالی است که تیم های پایین تر پس از هر برد پاداش 2 میلیونی به بازیکنان خود می دهند.

البته این نکته را باید اظهار کرد که این اتفاق ، جزئی از سیل موضوعات عجیب در فوتبالمان است و باید مانند همیشه تنها نظاره گر  وقوع آن باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
فوتبال ایران = فساد
آخرین اخبار