اصفهان؛

ششمین جلسه توسعه صادرات استان اصفهان

استاندار اصفهان برضرورت ايجاد ميز روسيه در اتاق بازرگاني اصفهان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،استاندار اصفهان در ششمين جلسه ی كارگروه توسعه ی صادرات استان با تاكيد بر اينكه ميز روسيه بايد در اتاق بازرگاني ايجاد شود اظهارداشت:مديريت استان به عنوان نماينده ي دولت آماده ي هرگونه همكاري در اين زمينه است.

رسول زرگرپور با اشاره به اينكه برخي محصولات توليدي استان براي صادرات به روسيه استانداردهاي لازم را از نظر بسته بندي ندارند گفت: برخي محصولات در استان با مازاد توليد روبرو است که بايد با آسيب شناسي مشكلات برطرف شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اينكه صادرات گمركات استان اصفهان ۱۱ درصد نسبت به سال قبل كاهش ارزشي داشته است افزود:‌ علت اصلي این کاهش ارزش صادرات فرش ماشيني كاشان و محصولات فولاد بوده است.

رسول زرگرپور گفت: گمرك اصفهان، هفتمين گمرگ كشور است و اقلام صادراتي گمركات استان ۶۵۹ قلم به ۸۱ كشور مي باشد.

زرگرپور تصریح کرد: بيشترين صادرات استان به کشورهای عراق، پاكستان و افغانستان بوده است و در ۱۱ ماهه ي امسال ۶۵۴ كيلوگرم طلا به كشور امارات متحده ي عربي صادر شده است.

استاندار اصفهان اعلام کرد: پايانه ي بار فرودگاه در چند روز آينده افتتاح می شود و كارگروه توسعه ي صادرات بايد با بهره مندي از نقطه نظرات موجود در راستاي ارتقاي صادرات استان قدم بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.