مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در دزفول خاتمه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اجرایی این مسابقات گفت:این مسابقات در سه رشته جودو ،تکواندو و کشتی با حضور یک هزار و 500 ورزشکار و مربی از 27 تیم کشور در دزفول برگزار شد.

ناصر سراج خرمی افزود:در رشته کشتی فرنگی دانشگاه آزاد استان تهران موفق به کسب مقام نخست شد و دانشگاه آزاد خوزستان موفق به کسب مقام دوم بسنده کرد و تیم دانشگاه آزاد مازندران موفق به کسب مقام سوم شد.

وی گفت:در رشته کشتی آزاد نیز دانشگاه آزاد مازندران موفق به کسب مقام نخست شد و دانشگاه های آزاد تهران و همدان به ترتیب موفق به کسب مقامهای دوم و سوم شدند.

سرپرست اجرایی این مسابقات افزود:در رشته جودو نیز 27 تیم به رقابت پرداختند که دانشگاه آزاد تهران مقام نخست را کسب کرد و دانشگاه های خراسان شمالی و خراسان رضوی موفق به کسب مقام های دوم و سوم شدند.

سراج خرمی گفت:در رشته تکواندو نیز دانشگاه آزاد استان تهران مقام نخست ، دانشگاه آزاد کرمان دوم و دانشگاه آزاد قزوین سوم شدند.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی این دوره در مجتمع امام علی (ع) دانشگاه آزاد دزفول، مسابقات تکواندو در سالن ورزشی تربیت معلم شهید رجایی دزفول و مسابقات جودو در سالن کلوپ ورزشی دزفول برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، اتمام ، مسابقات ، دزفول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.