رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از تجهیز تمامی سالن‌های ورزشی این اداره در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛پیمان ادیبی پس اتمام کار تجهیز سالن کوثر آبادان گفت: با تجهیز این سالن قصد برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح بالا را در مجموعه کوثر آبادان داریم.

وی افزود: به همین منظور و در جهت رفاه حال تماشاگران برای تماشای مسابقات مختلف ورزشی در این سالن و سایر مجموعه‌های ورزشی شهرستان، نصب صندلی را در سالن کوثر در دستور کار خود قرار دادیم و در آینده نیز سایر سالن‌های ورزشی همچون کوثر و ولیعصر(عج) را مجهز به صندلی تماشاگر خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: همچنین به منظور ایمن‌سازی سالن کوثر و پیشگیری از آسیب‌دیدگی احتمالی بازیکنان، محافظ ضربه‌گیر را در نقاط مختلف سالن و اطراف زمین نصب کردیم.

ادیبی افزود: همچنین دستگاه آب شیرین‌کن و آب سرد‌کن نیز در این مکان نصب و مورد استفاده عموم قرار گرفت.

وی از نصب سیستم سرمایشی این سالن خبر داد و گفت: سیستم سرمایشی سالن کوثر آبادان نیز که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به این اداره اهدا شده بود نصب و راه اندازی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: برای تمامی مجموعه‌های ورزشی این اداره در آینده نزدیک برنامه داریم تا علاوه بر تجهیز آنان به سیستم سرمایشی و صندلی تماشاگر و آب شیرین و سردکن، این سالن‌ها را به کف‌پوش و مسائل ایمنی مجهز کنیم.

ادیبی گفت: هزینه اختصاص یافته برای خرید و نصب صندلی‌ها، محافظ ضربه‌گیر و سیستم سرمایشی سالن کوثر بالغ بر دو میلیارد ریال بوده است که به صورت مشترک از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان مطقه آزاد اروند تامین شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.