رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: 23 گلزار شهدای ساماندهی نشده در شهرستان وجود دارد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهنام صمدی‌فرد اظهار داشت: 417 شهید والامقام در 133 گلزار شهدا در سطح شهرستان آرمیده‌اند.
 
وی با بیان اینکه سه گلزار شهدای گمنام در دهدشت، سوق و قلعه‌رئیسی وجود دارد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج مستضعفان را متولی ساماندهی این گلزارها دانست و گفت: یادمان هیچ کدام از این شهدا ساماندهی نشده است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: تاکنون 110 گلزار شهدا در شهرها و روستاها ساماندهی شده و 23 گلزار ساماندهی نشده باقی مانده است.
 
وی با اشاره به افتتاح ساماندهی سه گلزار شهدا در دهه فجر افزود: با افتتاح این گلزار تعداد گلزارهای ساماندهی شده به 110 مورد رسید.
 
صمدی‌فرد از گلزارهای شهدا به مکان مناسب برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی،ملی و مذهبی نام برد و گفت: ساماندهی گلزار شهدا به منظور حفظ قداست و منزلت شهید از سال 86 در سطح شهرستان آغاز شده است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه، تأسیس این نهاد را در راستای صیانت حقوق خانواده شهدا و ایثارگران دانست و گفت: حفظ و احیای ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد شهدا از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
 
صمدی‌فرد تصریح کرد: به رغم این‌که در جامعه از بنیاد شهید به نهاد معیشتی یاد می‌شود اما در واقع اهداف فرهنگی را بیشتر دنبال می‌کند.
 
وی برگزاری اردوی یک روزه ویژه همسران شهدا را از برنامه‌های بزرگداشت هفته بزرگداشت شهدا در شهرستان خواند و گفت: این اردو با همراهی اصحاب رسانه فردا به مقصد امامزاده ابوذر (ع) و گناوه انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.