با سپری شدن 9 روز از طرح «عیدانه کتاب»، تعداد کتاب‌های فروخته‌شده به 66 هزار و 425 نسخه رسیده است و کتاب‌های پرفروش این طرح تا کنون معرفی شده‌اند.

کتاب‌های پرفروش طرح «عیدانه کتاب»به گزارش حوزه ادبیاتگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا بر اعلام، تاکنون کتاب‌های « T.N.T نیروی عظیم درون انسان» (تالیف موسسه انگیزش موفقیت آمریکا با موضوع روانشناسی موفقیت) انتشارات نسل نواندیش، «جادوی کار پاره‌وقت» (با موضوع رشد و پرورش در تجارت بازاررسانی شبکه‌ای و تاثیرات کار پاره‌وقت در وضعیت مالی) انتشارات ذهن‌آویز، «واجب فراموش‌شده» (حاوی رهنمودهای مقام معظم رهبری) انتشارات خیزش نو، «سلام بر ابراهیم» انتشارات شهید ابراهیم هادی، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه، «چرا باید بسم‌الله بگوییم؟» انتشارات بوستان فدک، «جزء از کل» انتشارات چشمه، «بیا نباش» انتشارات شمشاد و «سمفونی مردگان» انتشارت ققنوس در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها در طرح «عیدانه کتاب» هستند.
 
طرح «عیدانه کتاب» از 15 اسفند با ثبت کتابفروشی‌ها برای مشارکت در آستانه نوروز آغاز شده است و تا کنون 262 کتاب‌فروشی دارای فروش هستند.
 
معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز سال نو تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند.
 
در این طرح برخی کتابفروشی ها، کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده در این طرح مطابقت داشته باشند با 20 درصد تخفیف به خریداران می فروشند، موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف معاونت امور فرهنگی مبلغ تخفیف را به کتابفروشان پرداخت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار