سخنگوی وزارت ارشاد گفت: نمی‌توانیم عدد و رقم خاصی را که برای بودجه قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده، بگوییم.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نوش‌آبادی، معاون حقوقی امورمجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: استان خوزستان در برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و مسابقات قرآنی سرآمد و دارای سابقه‌ای موفق در برگزاری جشنواره‌های ملی، بین‌المللی بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های مدهامتان، شعر رضوی و هنرهای تجسمی از جمله این فعالیت‌های موفق است، افزود: مسئولان اداری و اجرایی استان خوزستان به همت استاندار و نماینده ولی‌فقیه تلاش‌های بسیاری برای بهتر شدن وضعیت قرآن و عترت به کار می‌گیرند چراکه قرآن و عترت مبنای حرکت فرهنگی ما است.

 معاون حقوقی امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد گفت: به دلیل آنکه هنوز بودجه در مجلس شورای اسلامی تصویب نشده است نمی‌توانیم عدد و رقم خاصی را که برای بودجه قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده بگوییم اما نسبت به گذشته وضعیت بودجه قرآنی بهتر و بیشتر است.

نوش‌آبادی عنوان کرد: بودجه قرآن کریم به نسبت سایر بخش‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل قبول و مناسب است و ما در تلاش هستیم تا این اعتبارات افزایش یابد، البته بسیاری از نهادها متولی امور قرآنی هستند و این امر تنها وظیفه وزارت ارشاد اسلامی نیست.

وی افزود: امروز وظیفه همه ما است که جهت تقویت فرهنگ قرآنی تلاش کنیم و قرآن سرلوحه کار نظام، دولت و وزارت ارشاد است.


معاون حقوقی امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به دلیل آنکه هنوز بودجه در مجلس شورای اسلامی تصویب نشده است نمی‌توانیم عدد و رقم خاصی را که برای بودجه قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده بگوییم اما نسبت به گذشته وضعیت بودجه قرآنی بهتر و بیشتر است.


منبع: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار