فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرین دشت استان فارس از دستگیری یك كلاهبردار حرفه ای در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف كریمی راد گفت: ماموران انتظامی شهرستان زرین دشت موفق شدند یك كلاهبردار حرفه ای را كه با ارائه چك بلامحل تحت تعقیب مقامات قضائی چند شهرستان استان فارس بود را در شهر دبیران شناسایی و دستگیر كنند.

وی گفت: یك كلاهبردار حرفه ای به نام "ع – ز" به عنوان فردی كه در مشاغل دولتی در شهر شیراز مشغول به كار است با صدور چك های بلامحل با مبالغ بالا، اقدام به كلاهبرداری از شهروندان در چند شهرستان استان از جمله شیراز كرده و تحت تعقیب مراجع قضائی بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرین دشت اظهار كرد: ماموران پس از آنكه مطلع شدند این فرد كلاهبردار در شهر دبیران قصد كلاهبرداری از شهروندان را دارد، بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

سرهنگ كریمی راد ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران، متهم دستگیر و در تحقیقات مشخص شد، ‌وی از كلاهبرداران حرفه ای است و هم اكنون به علت كلاهبرداری بیش از 500 میلیون ریال از شهروندان، شركت های خصوصی و دولتی تحت تعقیب مراجع قضائی است.

وی افزود: با بررسی صورت گرفته این كلاهبردار، با جلوه دادن شخیصت خود به عنوان فردی معتبر، قصد كلاهبرداری میلیاردی از شهروندان شهر دبیران را داشته كه با مداخله پلیس و دستگیری وی،‌ به هدف شوم خود دست نیافته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرین دشت افزود: در بازجویی های انجام شده از متهم دستگیر شده، وی اذعان كرد؛ با توجه به اینكه در شهرستان های بزرگ اكثریت مورد شناخت شهروندان بودم تصمیم گرفتم در شهرهای كوچك و روستاها اقدام به كلاهبرداری كنم كه به دام پلیس افتادم.

سرهنگ كریمی راد گفت: شهروندان باید با توجه به افزایش جرائم مالی و اقتصادی در بحث معاملات اقتصادی بیشتر مراقب افراد ناشناس كه مبادرت به صدور چك می کنند باشند تا در این خصوص با مشكل مواجه نشوند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
ازبس مجازاتها ناچیزه هرکسی جرات میکنه هرکاری خواست انجام بده.