فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری دو كلاهبردار تبعه خارجی و كشف 800 هزار یورو اسكناس جعلی از آنها در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس از كلاهبرداری توسط دو نفر تبعه خارجی (كلاهبرداری معروف به دلار سیاه) در شهرستان شیراز مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران به محض اینكه از حضور این دو كلاهبردار در شیراز مطلع شدند، فعالیت آنها را رصد كردند كه متوجه شدند آنها با هدف كلاهبرداری از یك فرد ایرانی تقاضای 200 هزار دلار وجه نقد به منظور سرمایه گذاری و تبدیل آن به 800 هزار دلار از طریق چاپ اسكناس تقلبی و انجام تغییرات شیمیایی و ادغام پول های اصلی و جعلی و تبدیل كلیه وجوه به پول های واقعی كرده بودند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار كرد: ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیات دستگیری این دو كلاهبردار كلید خورد و هر دو نفر تبعه خارجی دستگیر شدند.
سردار گودرزی بیان كرد: از این دو كلاهبردار ۱۶ بسته ۵۰۰ برگی كاغذ های سیاه جعلی برای تولید اسكناس های ۱۰۰ یورویی (مجموعا 800 هزار یورو) و دو قوطی فلزی حاوی پودر و مواد شیمیایی و تعدادی دستكش و ماسك یك بار مصرف كشف شد.
وی گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، هر دو نفر به بزه انتسابی اعتراف كردند كه تحقیقات برای شناسایی سایر همدستان و مالباختگان ادامه دارد.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار