همزمان با آغاز پیش فروش بلیط سینمایی «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» آخرین تریلر این فیلم نیز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین کراش؛ پیش فروش بلیط‌های فیلم سینمایی «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» جدیدترین محصول کمپانی برادران وارنر در حالی آغاز شده که تا کنون توانسته از پیش‌فروش فیلم‌هایی همچون «ددپول»، «انتقام جویان» و «سریع و خشمگین 7» پیشی بگیرد. آخرین تریلر این فیلم سینمایی که روز گذشته منتشر شده، هنوز جزئیات زیادی در خصوص داستان آن را ارائه نمی‌کند.
 
کارگردانی «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» را زاک اسنایدر بر عهده داشته و بازیگران مطرحی همچون بن افلک ( در نقش بتمن)، هنری کویل (در نقش سوپرمن) و گل گدوت ( واندر وومن) در آن حضور دارند. این فیلم نخستین فیلم تاریخ سینما تا کنون است که بتمن و سوپرمن هر دو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
در آوریل سال 2014 میلادی اعلام شد که فیلم سینمایی «لیگ عدالت» به عنوان دنباله «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» ساخته خواهد شد و قرار است زاک اسنایدر کارگردانی آن را هم بر عهده بگیرد. در «لیگ عدالت» که فیلمبرداری آن بلافاصله پس از اکران «طلوع عدالت» در 25 مارس (ماه میلادی جاری) آغاز می‌شود، هنری کویل، بن افلک و گل گدوت و ری فیشر نقش‌های خود را تکرار می‌کنند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار