مورتن تیلدام، کارگردان نروژی قصد بازسازی یکی از فیلم‌های موفق خود به زبان انگلیسی را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین کراش؛ مورتن تیلدام، کارگردان اهل نرو‍ژ، که پیش از نامزدی اسکار برای فیلم «بازی تقلید» توانسته بود با فیلم سینمایی «شکارچیان بزرگ» به شهرت بین‌المللی برسد، قصد بازسازی این فیلم به زبان انگلیسی را دارد.

«نیکولای کاستر- والدو» (بازیگر نقش جیمی لنیستر در مجموعه بازی تاج و تخت) و اکسل هنی (بازیگر فیلم سینمایی مریخی) از نقش‌آفرینان «شکارچیان بزرگ» در سال 2011 میلادی بودند. این فیلم فروش قابل توجهی داشت و نامزد دریافت جوایز بین‌المللی بسیاری شد.

در حال حاضر تیلدام گفتگوهای خود را با کمپانی «یلو برد»، تهیه‌کننده پیشین «شکارچیان بزرگ» آغاز کرده تا بار دیگر این کمدی جنایی را روانه پرده نقره‌ای کند.

«شکارچیان بزرگ» برگرفته از رمانی با همین نام نوشته «یو نسبو»، نویسنده سرشناس داستان‌های جنایی نروژ است.

در سال 2013 شبکه تلویزیونی HBO قصد داشت، «شکارچیان بزرگ» را در قالب یک مجموعه تلویزیونی به روی آنتن ببرد که این پروژه در مراحل ابتدایی به دلایلی متوقف شد.

تازه‌ترین اثر سینمایی مورتن تیلدام در حال حاضر، فیلم علمی- تخیلی «مسافران» است که «جنیفر لارنس»، «کریس پرت» و «مایکل شین» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. قرار است «مسافران» بیست و یکم دسامبر سال میلادی جاری در سینماهای آمریکا اکران شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.