فروش میوه ویژه عید نوروز به‌منظور کنترل قیمت بازار در ۱۶۶ غرفه در سراسر این استان از امروز آغازشده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: فروش میوه ویژه عید نوروز به‌منظور کنترل قیمت بازار در ۱۶۶ غرفه در سراسر این استان از امروز آغازشده است.
 سید حسن میرعماد در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان سمنان اظهار داشت: از این میزان بیش از 350 تن سیب و 800 تن پرتقال است.
وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در تأمین میوه شب عید در استان سمنان افزود: انتظار می‌رود 93 تن سیب و 212 تن پرتغال در این شهرستان به فروش برسد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قیمت هر کیلو سیب را 2 هزار و 400 تومان و هر کیلو پرتقال را 2 هزار و 200 تومان اعلام و تصریح کرد: فروش میوه‌های ویژه عید نوروز از امروز تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
میرعماد خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار 300 تن شکر، شش هزار و 500 تن برنج و بیش از 20 تن مرغ باقیمت مصوب 2 هزار 400 تومان در انبارهای بار این استان ذخیره‌سازی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآور شد: با اتخاذ تدابیر از سوی این سازمان، نمایشگاه‌های بهاره و فروش فوق‌العاده برای کنترل قیمت و ثبات در بازار در سال جاری و سال آینده دایر نخواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.