انيميشن «زوتوپيا» به لطف فروش فوق‌العاده در چين مجموع فروش جهانی خود را از مرز 430 ميليون دلار عبور داد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛انیمیشن «زوتوپیا» به لطف فروش فوقالعاده در چین مجموع فروش جهانی خود را از مرز 430 میلیون دالر عبور داد. انیمشن جدید کمپانی دیزنی با نام «زوتوپیا» با فروش 50 میلیون دالری در سینماهای آمریکا و 83 میلیون دالری در گیشه بینالملل مجموع فروش جهانی خود را به 431 میلیون دالر افزایش داد.

«زوتوپیا» پس از 10 روز نمایش در سینماهای چین به فروش 109 میلیون دالری دست یافته و با گذر از فروش «قهرمان بزرگ 6» نام خود را به عنوان موفقترین انیمیشن دیزنی در چین و سومین انیمیشن موفق تاریخ سینمای این کشور ثبت کرد. انیمیشن «زوتوپیا» که در آن «جنیفر گودوین» و «جیسون بتمن» صداپیشگی میکنند، پس از دو هفته نمایش در سینماهای آلمان 13 میلیون دالر و در روسیه 30/6 میلیون دالر فروخته است، ضمن این که در چهارمین هفته اکران در کوریای جنوبی به مجموع فروش 14/7 میلیون دالر دست یافته است.


«زوتوپیا» که از این هفته در برازیل و استرالیا نیز اکران خود را آغاز میکند تا کنون در سینمای فرانسه 23 میلیون دالر ، مکزیک 14 میلیون دالر و ارجنتین 6/3 میلیون دالر فروخته است و داستان آن درباره خرگوشی به نام «جودی هاپس» است که به کمک یک روباه غیرقابل اعتماد به نام «نیک وایلد» در جستجوی یک سمور گمشده است.


از سویی دیگر انیمیشن «پاندا کونگفوکار3» محصول کمپانی «دریم ورکس» در تمامی 15 بازار جدید خود در این هفته در صدر فهرست فروش قرار گرفت و تا فروش بینالمللی بیش از 219 میلیون دالر را تا امروز رقم زده باشد.


این انیمیشن توانست در هفته اول نمایش 6/9 میلیون دالر در انگلیس ، 5/1 میلیون دالر در مکزیک و 1/8 میلیون دالر در سینماهای اسپانیا به دست آورد در حالی که توانسته پس از هفت هفته نمایش در چین به مجموع فروش 141 میلیون دالر برسد.


به گزارش اسکرین دیلی، فلم ابر قهرمانی «ددپول» نیز که کمپانی فاکس قرن بیستم مسئولیت توزیع بینالمللی آن را برعهده دارد در هفتهای که گذشت 11/3 میلیون دالر از محل 61 بازار خارجی فروخت و به مجموع فروش 380 میلیون دالر در گیشه بین الملل دست یافت.


فلم «بازگشته»، برنده سه جایزه اسکار 2016 نیز این هفته 6/9 میلیون دالر در سینماهای 41 کشور جهان فروخت و فروش خود را به بیش از 264 میلیون رساند در حالی که این هفته اکران خود را در چین دومین بازار بزرگ سینمای جهان پس از هالیوود آغاز میکند.


همچنین فلم فضایی و نامزد اسکار «مریخی» نیز مجموع فرو ش جهانی خود را از مرز 400 میلیون دالر عبور داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار