اصفهان؛

آتش انفجار 10 هزار مواد محترقه در کاشان خاموش ماند

فرمانده انتظامی کاشان گفت: بیش از 10 هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ مهدی پورغلامحسین، در گفتگو با خبرنگاران گفت: حبس از سه ماه تا یکسال و 74 ضربه شلاق برابر با ماده 618 قانون متخلفان چهارشنبه‌سوری است.

وی افزود: تدابیر و تمهیدات لازم در پیشگیری از وقوع احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده‌است.

به‌گفته‌وی، تمهیدات لازم برای تامین امنیت و سلامت مسافرنوروزی در جاده ها و سطح شهرستان نیز به‌ویژه افزایش استقرار ایستگاه‌های پلیس اندیشیده شده است که در اینئ خصوص چهار ایستگاه پلیس ویژه تعطیلات نوروز در پارک آیت‌الله مدنی، شهر قمصر و نیاسر و مجتمع رفاهی تفریحی امیرکبیر(سان‌آرا) و ایستگاه‌های امنیت و سلامت نیز در محور قدیم و جدید اتوبان کاشان-قم پیش بینی شده است.

به‌گفته‌وی، طرح نوروزی و گشت پلیس بزرگراه از 25 اسفندماه تا 15 فروردین سال 95 با گشت‌های محسوس و نامحسوس در تمامی محورها با کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه به منظور کاهش تصادفات اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی کاشان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی به منظور حفظ جان هموطنان و پیشگیری از خسارات جرحی و مالی را خواستار شد و گفت: رانندگان وسایل نقلیه مطلع باشند که در صورت تخلفات رانندگی 72 ساعت خودرو آنها توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شود.

سرهنگ‌پورغلامحسین،تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی سعی کنند شیرینی سفر را با تلخی حوادث خودرو و توقیف آن با وجود خانواده‌‌ای که به همراه دارند تلخ نکنند.


انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.