اردبیل؛

راه اندازی 10 کمیته ستاد استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: 10 کمیته ستاد تسهیلات استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی افزود: 10 کمیته ستاد تسهیلات استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل راه‌اندازی شده و این کمیته‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی تمام تمهیدات لازم را اتخاذ کرده‌اند و شهرستان اردبیل آماده استقبال از گردشگران داخلی و خارجی است.

وی گفت: 30 مدرسه در قالب 220 کلاس در شهرستان اردبیل برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در اردبیل تدارک دیده شده است و تمام مراکز درمانی، بهداشتی، اقامتی و تفریحی، گردشگری و طبیعی شهرستان اردبیل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

زنجانی از خدمات‌دهی نانوایی‌های شهرستان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران خبر داد و افزود: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز در 15 نقطه از شهرستان اردبیل سفره هفت‌سین ایجاد می‌شود و با حمایت شهرداری و شورای شهر، فرمانداری شهرستان اردبیل در آمادگی کامل برای استقبال از مسافران در تعطیلات نوروزی به سر می‌برد.

وی افزود: میوه شب عید نیز در 35 مرکز در شهرستان اردبیل آغاز شده است و نظارت همه‌جانبه‌ای بر خرید و فروش اقلام و کالاهای شب عید توسط دستگاه‌های مربوطه در اردبیل انجام می‌شود و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.