آبادان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: از گذشته آبادان به دلیل زیبایی خاص خود و اقتصادی و بندری بودن آن به عروس خاورمیانه شهرت داشت و اکنون این شهر آماده میزبانی مهمانان نوروزی است.

خلیل جنامی افزود: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که شمار میهمانان نوروزی ۹۵ در آبادان نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری آبادان، گفت: آبادان یکی از شهرهای پربازدید کشور در ایام نوروز است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان افزود: با بررسی میزان رضایتمندی از مسافران در سال گذشته می‌توان گفت آبادان از میزبانی شایسته‌ای برای مسافران داخلی برخوردار بوده است.

جنامی با تاکید بر اینکه ارتقای خدمات ‌رسانی به شهروندان و استقبال شایسته از مسافران باید اولویت‌های اصلی برنامه‌های نوروزی آبادان برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت مهمانان باشد، گفت: آماده‌کردن پارک‌ها برای اسکان مسافران از لحاظ امنیت و تهیه امکانات و همچنین نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مسیرهای منتهی به شهر و اماکن تاریخی، رفاهی و تفریحی، استقرار اتوبوس‌های آبادان گردی در میادین اصلی و مرکزی، تداوم اجرای طرح «از من بپرس»، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی بین گردشگران و مسافران، استقرار چادر‌ها و کمپ‌های استقبال از میهمانان در مبادی ورودی به شهر و توزیع گسترده نقشه‌های گردشگری از اقداماتی است که باید قبل از ایام عید در آبادان اجرا شود.

وی افزود: آرامگاه سید عباس، قدمگاه امام رضا (ع)، موزه تنوع زیستی، سینما نفت، موزه، دانشکده نفت، مسجد رانگونی‌ها، بلوار ساحلی امام حسین (ع) و یادمان شهید تندگویان برخی از مراکز سیاحتی و زیارتی در آبادان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.