طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر از امروز 26 اسفند آغاز و تا 15 فرودین ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با دایر شدن پست ها در موادی ورودی و خروجی شهر ها، اماکن تفریحی و توریسی استان از امروز آغاز شد.

حسن شکوری نسب افزود: شانزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین در حالی در خراسان شمالی آغاز شد که روزانه بیش از 100 جوان آموزش دیده در 18 پست ایمنی و سلامت مسافرین کار خدمات رسانی به مسافرین عبوری از استان را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: در طرح ایمنی و سلامت مسافرین اعضای جوان هلال احمر ، مراجعه کننده ها و مسافرین را با توصیه های ایمنی و نقاط حادثه خیز مسیر های عبوری آشنا کرده و علاوه بر آن با دادن بروشور های زیمنه سفری ایمن و بدون خطر را برای آنان فراهم می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به کمپین نه به تصادفات جاده ای هم افزود: عمده فعالیت اعضای حاضر در این پست ها پرداختن به دفعالیت های پیشگیرانه است و افراد مراجعه کننده با امضای میثاق نامه نه به حوادث جاده ای و عضویت در این کمپین و دریافت توصیه های ایمنی سعی خواهند کرد با احتیاط بیشتری به ادامه مسیر بپردازند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.