تیم فوتبال راه آهن در هفته های اخیر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات عدیده ای از ابتدای فصل گریبان باشگاه و تیم فوتبال راه آهن را گرفته است و این اتفاقات در مقیاس های کوچک و بزرگ برای لوکوموتیورانان در حال رخ دادن است.

پس از تغییرات مختلفی که برای مدیرعامل، سرپرست و حتی سرمربی راه آهن به وجود آمد، حالا این تیم در حال سقوط باید با مشکلات مالی مقابله کند، البته مشکلات مالی چه در فوتبال ما و چه در راه آهن چیز جدیدی نیست.

زمانی که امین منوچهری، یکی از بهترین بازیکنان زردپوشان، در نقل و انتقالات نیم فصل پس از سروصدا و اعتراض بسیار به کمبودهای مالی باشگاه از این تیم جدا شد و به سپاهان رفت، همه مطمئن شدند که مالکیت جدید هم گلی به سر راه آهن نزده و این باشگاه هم مثل اکثریت قریب به اتفاق باشگاه های لیگ برتر در شرایط وخیمی به سر می برد. 

چیزی که در راه آهن با برخی تیم ها تفاوت داشت، نگرش حرفه ای کاپیتان های این تیم بود، بهادر عبدی و ابراهیم کریمی بارها هم تیمی های خود را به آرامش دعوت کرده و مشکلات را به گوش مدیران باشگاه رساندند تا وضعیت راه آهن از چیزی که هست بدتر نشود اما پس از شکست خارج از خانه مقابل استقلال اهواز، دیگر مدعی سقوط به لیگ یک، انگار همه مسائل قبلی سر باز کرد به طوری که این بار کاپیتان های تیم نیز به اعتراض پرداخته و به صورت انفرادی به تهران بازگشتند.

در ادامه این روند، روز گذشته بازیکنان راه آهن از حضور در تمرینات امتناع ورزیدند و دست به اعتصاب زدند. از منابع اطراف باشگاه خبر می رسد اعتصاب دیروز با واکنشی از سوی مدیران همراه نشده و هنوز پاسخی به درخواست بازیکنان داده نشده است، این اتفاقات و ادامه اعتراض بازیکنان راه آهن نه تنها سودی برای این تیم نخواهد داشت بلکه نماینده ریشه دار پایتخت را هر لحظه به سقوط از لیگ برتر نزدیک تر می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار