هیئت وزیران، ماده (۲) مقررات اجرایی ماده (۹) قانون حمایت از مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری و اختراعات را اصلاح کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئت وزیران، ماده (2) مقررات اجرایی ماده (9) قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری و اختراعات را اصلاح کرد. 

متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

ماده (2) مقررات اجرایی ماده (9) قانون حمایت از شرکت­ها و مؤسسات دانش­بنیان و تجاری­سازی نوآوری و اختراعات موضوع بند (11) تصویب­نامه شماره 202956/ت46513هـ مورخ 17/10/1391 به شرح زیر اصلاح می­شود:

ماده2ـ واحدهای پژوهشی و فناوری و مهندسی مستقر در پارک­های علم و فناوری و شهرک­های فناوری نسبت به فعالیت­های مذکور از تاریخ صدور مجوز توسط مدیریت پارک و نیز کارکنان شاغل در واحدهای یادشده از معافیت موضوع ماده (13) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب 1372 ـ و اصلاحات بعدی آن برخوردار خواهند بود.

تشخیص فعالیت مرتبط با مأموریت واحدهای یادشده و کارکنان شاغل در واحدهای مزبور برای اجرای ماده (9) قانون با مدیریت پارک علم و فناوری می­باشد.

معاون اول رئیس‎جمهور، اسحاق جهانگیری، این مصوبه را برای اجرا به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه­ریزی کشور، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار