روح الله کمانی بازیگر سریال «بیمار استاندارد » گفت: سال جدید می خواهم به عرصه فیلم سازی روی بیاورم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بنابراین گزارش، روح الله کمانی بازیگر نقش شهاب در سریال نوروزی «بیمار استاندارد » درباره نقش خود در این اثر گفت: شهاب پلیس قصه «بیمار استاندارد » است و در مسیر ماجراها و اتفاقاتی که برای بهنام کاراکتر اصلی این سریال می افتد، وارد داستان شده و سعی می کند گره ها را باز کند. اما هرچه جلوتر می رود، کار برایش سخت تر و پرونده اش عجیب تر می شود. 

وی درباره ویژگی های این سریال افزود: به نظرم این تنها سریال تلویزیونی تاکنون است که اتفاقات و رویدادهای آن طبق پیش بینی بیننده پیش نمی رود و بیننده را به معنای واقعی آچمز می کند. بیمار استاندارد نخبگان را هم پای تلویزیون می نشاند.

کمانی درباره مهم ترین ویژگی نقش خود در این سریال بیان کرد: شهاب پلیس باهوش و در عین حال شیرینی است. تلاش می کند تا با روابط میان کاراکترهای داستان آشنا شود اما باز هم آنطور که باید گره گشایی نمی کند و این خود اوست که در پایان دچار سردرگمی می شود.

وی در پاسخ به این که چرا دوباره در نقش یک پلیس در یک سریال تلویزیونی بازی می کند، توضیح داد: برای من سعید آقاخانی، بهرام توکلی و مسعود ردایی سه دلیل  اصلی حضور در «بیمار استاندارد » هستند. ضمن این که بازی در یک سریال نوروزی برای من بسیار جذاب است. خدا شاهد است که این ها دلایلی خوبی برای بازی در یک اثر هستند. 

بازیگر سریال «کیمیا» درباره تجربه همکاری با سعید آقاخانی ادامه داد: من قبل از این با سعید آقاخانی در سریال «دزد و پلیس» همکاری کرده بودم و او لطف کرد و من را دوباره به یک کار دعوت کرد. سعید دوست خوب من و استاد خلق شوخی های در لحظه است. ما هر سکانس را پیش از ضبط دو یا سه بار تمرین می کنیم و سعید آقاخانی کدهای ریزی به بازیگران می گوید. حرف هایشان را می شنود و ایده ها را روتوش می کند و در نهایت اتفاقی شیرین را رقم می زند. این اضافه کاری ها آنقدر جزئی و ظریف هستند که مخاطب آن را در نقش هضم می کند. در واقع سریال های او عین زندگی است.  

وی با اشاره به تفاوت سریال «بیمار استاندارد » با سریال های قبلی سعید آقاخانی عنوان کرد: من کارهای قبلی سعید آقاخانی را همیشه دنبال می کردم. اما به نظرم این سریال متفاوت از تجربه های قبلی اوست. چراکه نوعی فانتزی در کار جدید او در جریان است و از نظر فضاسازی، تقابل شخصیت ها با یکدیگر و در عین حال شیرینی منحصر به فرد هریک از آن ها این تفاوت کاملا احساس می شود.

سریال بیمار استاندارد به قلم بهرام توکلی با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی برای پخش نوروزی از شبکه یک سیما در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار