کشاورزی در هفته ای که گذشت؛

زعفران ارزان شد/ نگران بازار ماهی شب عید هستیم

روند نامناسب سیتم عرضه و دلالی موجب نوسانات شدید قیمت و زیان تولیدکنندگان شده تا چند روز اخیر که شاهد شکستن حباب کاذب قیمت ها در بازار هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارزانی قیمت زعفران تا نگرانی بازارماهی شب عید از مهم ترین رویدادهای کشاورزی در هفته گذشته است:

عضو شورای ملی زعفران گفت: با افزایش سطح زیر کشت زعفران در آینده ای نزدیک تولید به مرز 500 هزار تن خواهد رسید.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: در روزهای پایانی سال روند نامناسب سیستم عرضه و دلالی موجب نوسانات قیمت و زیان تولید کننده و مصرف کننده شده است.

معاون سازمان حفظ نباتات گفت: در واقع با توجه فراوانی و وفور میوه های رنگارنگ در بازار نیازی به این امر نیست، اما ممکن است که این امر مجدد از سوی قاچاقچیان صورت گیرد.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: در روزهای پایانی سال به سبب افزایش تقاضا پیش بینی می شود که قیمت برخی اقلام 5 درصد افزایش یابد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به رکود حاکم در بازار که در ایام پایانی سال هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده به مرز کیلویی 6 هزار و 300 الی 6 هزار و 400 تومان رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه فرآورده های لبنی کشور گفت: آخرین بار صنایع لبنی با افزایش خرید شیر خام تنها در تیر ماه سال 93 قیمت محصولات خود را افزایش داده اند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع میوه شب عید از 20 اسفند ماه در بیش از 315 نقطه استان صورت می‎گیرد.

عضو شورای ملی زعفران گفت: در چند روز اخیر شاهد کاهش 500 هزار تومانی قیمت هر کیلو زعفران بوده ایم.

انتهای پیام/








برچسب ها: اقتصادی ، زعفران ، میوه ، شب عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار