سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در نظر داریم در ایام نوروز در 50 نقطه از سطح استان، 100 بازارچه صنایع دستی همراه با سیاه‌چادرهای عشایری دایر کنیم.

دایرشدن 100بازارچه صنایع دستی وسیاه چادربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، اصغر رشنو اظهارکرد: برای اینکه بتوانیم نوروز 95 را برای گردشگران و میهمانان ورودی به استان، نوروزی به‌یادماندنی رقم زنیم نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های نوروز 95 را در قالب ستاد خدمات سفر طرح‌ریزی کرده و با همکاری بیش از 40 دستگاه خدمات رسان، آنها را به انجام خواهیم رساند.

رشنو از اجرای طرح ویژه بیمه گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز 95 خبر داد و گفت: در قالب این طرح، تفاهم نامه‌ای را با شرکت بیمه کوثر منعقد کرده‌ایم که نمایندگی این شرکت بیمه گذار در نقاط پرجاذبه استان مستقر شوند و با اخذ مبالغی ناچیز نسبت به بیمه گردشگران و مسافرین اقدام کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هدف اصلی اجرای این طرح القای حس آرامش و آسودگی خاطر به گردشگران و میهمانان نوروزی وارد شده به استان کرمانشاه است.

رشنو همچنین از اجرای تورهای ویژه کرمانشاه گردی در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: با همکاری سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه در ایام نوروز تورهای ویژه کرمانشاه گردی را دایر خواهیم کرد و گردشگران و مسافرین نوروزی استان می توانند با مراجعه به پایگاه تاق بستان برای حضور در این تورها ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.