همه ما می‌خواهیم وقتی به مسافرت می‌رویم از بهترین منتظر بهره‌مند شویم و البته در جایی اقامت کنیم که تمام امکانات رفاهی را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،همه ما می‌خواهیم وقتی به مسافرت می‌رویم از بهترین منتظر بهره‌مند شویم و البته در جایی اقامت کنیم که تمام امکانات رفاهی را داشته باشد.

برای مسافرت کردن از جمله مکان‌های مهمی که ما باید به آن توجه کنیم مکانی برای استراحت است. با اینکه قصد ما تنها استراحت و ماندن در هتل نیست، اما برای بهترین مکان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. بعضی مواقع افراد به تفرجگاه‌ها می‌روند و از تمام وسایل و امکانات تفریحی‌ یک‌جا استفاده می‌کنند.

البته افراد سعی می‌کنند با پرداخت کمترین هزینه برای اقامت و وعده‌های غذایی برای زمانی که در تعطیلات هستند صرف کنند.

در اینجا تفرجگاه‌هایی را می‌بینیم که نه تنها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند بلکه مناظر فوق‌العاده‌ای و چشم‌نوازی را می‌شود از داخل هتل دید.

1.    آزول سنساتوری: در ساحل 7 مایلی این منطقه، جاهای گردشگری زیادی وجود دارد. مانند جاهای برای درست کردن غذای محلی یا حتی آموزش آن، شنا در استخرهای خصوصی و حتی استفاده از کایاک و ... وجود دارند.

تفرجگاه‌های زیبا در مکان‌های فوق‌العاده+تصاویر

2.    راز‌ها: این منطقه تنها مخصوص بزرگسالان است و 6 دقیقه تا ساحل فاصله دارد. در این مکان غذاهایی از اقسا نقاط جهان یافت می‌شود و چشمه‌های آب گرم هم جای فوق‌العاده‌ای برای استراحت است.

تفرجگاه‌های زیبا در مکان‌های فوق‌العاده+تصاویر

3.    تفرجگاه کشت و زرع: در این مکان کارمندانی با روابط بسیار صمیمی با مشتریان وجود دارند. افراد می‌توانند در تراس مهمان هتل باشند و چای بنوشند و از دیدن طاووس‌های آزاد این منطقه لذت ببرند.

تفرجگاه‌های زیبا در مکان‌های فوق‌العاده+تصاویر

4.    قلعه آرام ریو: در این استخر آب تازه و تمیز، سونا و چشمه آب‌گرم درمانی وجود دارد. علاوه بر قواصی و والیبال می‌توانید در این ناحیه گلف بازی کنید و شب‌ها از آسمان زیبا لذت ببرید.

تفرجگاه‌های زیبا در مکان‌های فوق‌العاده+تصاویر

5.    تفرجگاه ساحلی کمبریج:  این مکان 300 ساله تنها به افراد بالای 13 سال اجازه ورود می‌دهد.

تفرجگاه‌های زیبا در مکان‌های فوق‌العاده+تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار