هزار و 200پایگاه امداد نوروزی هلال احمر در کشور فعال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رئیس جمعیت هلال احمر کشور در جریان بازدید از پایگاه های طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مازندران از استقرار و آغاز فعالیت هزار و 200 پایگاه امداد و نجات این جمعیت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در سراسرکشور خبر داد.

سید امیر محسن ضیایی با بیان اینکه 25 هزار امدادگر و نجاتگر هلال احمر هم آماده ارائه خدمات به مردم هستند افزود : هزار و 550پزشک و پرستار پایگاههای هلال احمر کشور خدمات درمانی مورد نیاز را به مسافران ارائه می کنند .

ضیایی همچنین گفت: 20 هزارتن از اعضای جوان این جمعیت برای ارائه خدمات لازم و هدایت مسافران نوروزی مشارکت می کنند.

وی ظرفیت اسکان در پایگاههای امداد و نجات هلال احمر کشوررا هم در ایام نوروز 100هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی امکانات و تجهیزات لازم برای این منظور فراهم شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور که برای ارزیابی وضعیت پایگاههای امداد و نجات نوروزی هلال احمر ازجاده سوادکوه وارد مازندران شد، وضعیت آمادگی پایگاه های هلال احمر مازندران برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مناسب دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور امروز با ادای احترام به مرحوم بیژن دفتری ، پدر امداد و نجات ایران و بنیانگذار طرح شبکه امداد و نجات جمعیت هلال احمر ، از پایگاه امداد و نجات هلال احمر مازندران در سوادکوه بازدید کرد و پایگاه امدادو نجات شهرستان نکا هم با حضور وی در زمینی به مساحت هزار متر مربع با هزینه ساخت 500میلیون تومانی لطیفی خیر نکایی به بهره برداری رسید.

هلال احمر مازندران برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی به مسافران نوروزی با برپایی 47 پایگاه ثابت امداد و نجات و 24 پست موقت ایمنی و سلامت در ورودی شهرهای استان ،با چهار هزار امدادگر و تجهیز 110 دستگاه خودروی امداد و نجات ، آمبولانس ، موتورآمبولانس ، اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد خدمات مورد نیاز مسافران را تا 15 فروردین فراهم می کند. مازندران بر اساس آمارهای رسمی در تعطیلات نوروزی گذشته 10 میلیون و400 هزار نفرشب اقامت در مناطق مختلف داشت که از این شماردو میلیون نفر شب اقامت مسافران و گردشگران در روستاها بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار