جمعیت هلال احمر مازندران برای خدمت رسانی به مهمانان نوروزی تدارک گسترده ای دیده است.

تعطیلات نوروز از آن روزهای ویژه سال است که همه دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم می‌دهند تا مردم با آرامش خاطر و آسایش، سفرهای نوروزی خود را انجام دهند، آرامش و آسایشی که در گرو هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط است . یکی از این دستگاه‌ها ، جمعیت هلال احمر است که به خاطر غالب بودن خدمات‌رسانی مردمی و داوطلبانه‌اش محبوبیت دوچندانی در نگاه مردم دارد. اما یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های هلال احمر مازندران در روزهای تعطیل نوروز است که به دلیل گردشگرپذیر بودن مازندران حجم بالایی مسافر از نقاط مختلف کشور میهمان این استان سرسبز خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: هلال احمر مازندران همانند سال‌های گذشته از 25 اسفند تا 15 فروردین طرح ویژه برای ارائه خدمات به مردم دارد که این طرح با فعالیت 47 پایگاه ثابت امداد و نجات و 24 پست موقت ایمنی و سلامت در ورودی شهرها اجرا می‌شود.

مهدی ولی‌پور با بیان این‌که 4 هزار امدادگر در این روزها به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند، افزود: 110 خودروی امداد و نجات، آمبولانس و موتورلانس و همچنین یک فروند هلیکوپترتا پایان تعطیلات در حال آماده‌باش هستند و در صورت نیاز به مسافران و مردم خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

وی گفت: در محور سوادکوه 5 پایگاه ثابت، در محور هراز 3 پایگاه و در محور کندوان نیز 3 پایگاه هلال احمر مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به ضرورت ارائه خدمات امداد و نجات در مناطق گردشگرپذیر گفت: در محور نیالا به دامغان، کیاسر و محمد‌آباد، بلده، کجور، کلاردشت، رامسر و 2 هزار پایگاه‌امداد و نجات داریم.

مهدی ولی‌پور گفت: در پایگاه‌های ثابت هلال احمر با امکانات گرمایشی، پتو، غذا تجهیز شدند و در شرائط جوی بارانی و برفی، آمادگی اسکان مسافران نوروزی را دارند.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات فراوان خدمات را متوقف نمی‌کنیم، افزود: خدمات ویژه امداد و نجات هلال احمر در نوروز نسبت به ایام معمول سال بیش از 50 درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، هلال ، نوروز ، خدمات ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.