سرمربی تیم بایرن مونیخ جبران شکست 2-0 مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و تبدیل آن به پیروزی 4-2 را بازگشتی احساسی توصیف کرد.

گواردیولا: بازگشت ما به بازی احساسی انجام شد، نه تاکتیکی

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ پس از این که در ورزشگاه آلیانس آره‌ نا 2-0 از یوونتوس عقب افتاد در نهایت‌ موفق شد در وقت های اضافه 4 بر2  این تیم را شکست دهد.

پپ گواردیولا بعد از این موفقیت و راهیابی تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت: بازگشت ما به بازی احساسی انجام شد، نه تاکتیکی. 

هنگامی که شما در آلیانز آرنا 2 – 1 جلو هستید این بر تیم بایرن فشار وارد می کند و کار سخت می شود.

فرانک ریبری و کینگزلی کومان خوب کار کردند و داگلاس کوستا نشان داد که قادر به دریبل و عبور از بازیکنان حریف است، بنابراین او مهم بود.

فوتبال همین است، یک دقیقه آنها می گویند شما قهرمانان دنیا هستید، یک دقیقه بعد شما فاجعه هستید.

پپ افزود: ما تمرکز خودمان را حفظ کردیم و من در دقیقه 69 فکر کردم ما می توانیم پیروز این بازی شویم، اما تنها در صورتی که گل اول را بزنیم. 

برای ما مقابله با موراتا سخت بود، اما زمانی که مانژوکیچ آمد ما توانستیم او را کنترل کنیم. او در داخل محوطه جریمه خطرناک است و بیرون از محوطه کمتر خطر دارد.

برای پیروزی به بیش از 11 نفر نیاز بود، الکس ساندرو خسته بود و کومان تازه نفس و سرعت عالی داشت. جبران عقب ماندگی 2-0 برابر یک تیم ایتالیایی آسان نیست، بنابراین باید صبر می کردیم.

گواردیولا افزود: ما فقط از نحوه آغاز مسابقه پشیمان هستیم و امیدوارم از آن را برای مرحله یک چهارم نهایی درس بگیریم. اگر شما می خواهید فاتح لیگ قهرمانان باشید باید، تیم های بزرگ را شکست دهید و یوونتوس واقعا امشب را تحت تاثیر قرار داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار