رومینگ‌ سواران ایران برای اولین بار به صورت همزمان تمرین می‌کنند و در برنامه علاوه بر اردوهای داخلی اردوی خارجی هم هست.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاروزنان رشته رومینگ در رشته‌های مختلف در تکاپوی آمادگی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک هستند.
 
تیم روئینگ آقایان بزرگسال اردوی خود را یک هنفته در اسپانیا تمدید کردند و تیم بانوان هم‌اکنون در ایران تمرین می کنند تا برای ادامه تمرینات عازم چین شوند.
 
تیم‌های روئینگ ساحلی برای کسب آمادگی کافی در ویتنام به مدت 10 روز اردو زدند.
 
برای اولین بار فدراسیون قایقرانی اردوهای تیم‌های ملی روئینگ را در گروه سنی نوجوانان دختران وپسران تیم زیر 23 سال روئینگ ساحلی از آقایان و بانوان و تیم بزرگسالان آقایان و بانوان برگزار شده است.
 
مجتبی صفایی دبیر کمیته روئینگ قایقرانی در این باره گفت: 5 ورزشکار در رشته رومینگ ساحلی هم  از تیم بانوان و هم آقایان در ویتنام اردو زدند و تمرینات آنها تا 6 فروردین ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: مردان بزرگسال این رشته در اسپانیا اردوی خود را یک هفته تمدید کرده‌اند و پس ا ز بازگشتشان در بندر لنگه اردو می‌زنند و اگر زمانی باقی ماند اردوی خود را در چین ادامه می دهند سپس از آنجا عازم کره جنوبی تا در مسابقات شرکت کنند.
 
صفایی در خصوص زمان مسابقات کسب سهمیه خاطرنشان کرد: مسابقات کسب سهمیه 4 اردیبهشت در کره جنوبی برگزار می‌شود و تا آن زمان پاروزنان باید به آمادگی کافی برسند.
 
دبیر کمیته رومینگ قایقرانی در خصوص تیم نوجوانان یادآور شد: تیم پسران نوجوان هر کدام با 8 پاروزن در حال تمرین هستند و طبق استعدادیابی که صورت گرفت اردوی متمرکزشان آغاز شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار