مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قوچان از کمک دو میلیارد ریالی خیرین این شهرستان به نیازمندان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی از قوچان، حسن دهقانی گفت: در هفته نیکوکاری خیرین بالغ بر ۶۵۲ میلیون ریال بصورت نقدی به نیازمندان کمک نموده اند.

وی گفت : همچنین کمک هایی به ارزش ۱میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال نیز بصورت غیرنقدی جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قوچان با اشاره به فعالیت های مراکز نیکوکاری افزود: هدایایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال که شامل کمک های نقدی و غیر نقدی می باشد، توسط مراکز نیکوکاری از جمله امام هادی(ع) ، مهدیه و امام حسین(ع) جمع آوری شده و در ایام نوروز در اختیار خانواده های تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

حسن دهقانی با اشاره به برنامه های این نهاد برای کمک به زوج های نیازمند برای تامین جهیزیه خاطر نشان کرد: تمامی نوعروسان تحت پوشش این نهاد با تشکیل پرونده و حضور در کلاس های احکام خانواده، آئین همسرداری و بهداشت، ظرف یک ماه می توانند جهیزیه خود را از کمیته امداد امام خمینی(ره) دریافت نمایند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱۹ سری جهیزیه شامل ۱۲ قلم کالا، هر یک به ارزش ۳۹ میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش این نهاد تحویل داده شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علیزاده
۰۸:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
با سلام من جوانی هستم ٢٧ساله بیکار هر چه دنبال کار میگردم کاری پیدا نمیکونم من در سال گذشته سال ٩٥دو نفر از عزیزانم و از دست دادم پدرم و برادرم و مخوام بعد از ماه مبارک رمضان سال پدر و برادرم و بدم ولی دست بالمون خالیه از شما خیرین مهترم درخواست کمک دارم من دو سال خورده هست نامزد کردم بخاطر وعض مالی نتونسم عروسیم و بگیرم تو رو خدا اگه میتونید کمکم کنید دوست ندارم نامزدم و بخاطر پول از دست بدم از شما درخوایت کمک مالی دارم هم بتونم سال پدر و برادرم و بدم هم بتونم عروسیم و بگیرم تو رو خدا جوابم و بدین