لیگ اروپا؛

صعود تیم های اسپارتا پراگ، ویارئال و بیلبائو

با انجام سه مسابقه از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا تیم های اسپارتا پراگ، ویارئال و آتلتیک بیلبائو به دور بعد صعود کردند.

صعود تیم های اسپارتا پراگ، ویارئال و بیلبائوبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه با انجام 3 بازی همزمان آغاز شد.

در ورزشگاه بای آره نا، بایرلورکوزن میزبان ویارئال اسپانیا بود ، لورکوزن که دیدار رفت 2-0 شکست خورده بود برای جبران مافات پای به میدان گاشت اما نتوانست کاری از پیش ببرد و این بازی در پایان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و ویارئال با توجه به پیروزی 2-0 در بازی رفت به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در مسابقه ی دیگر لاتزیو در ورزشگاه المپیک رم رو در روی اسپارتا پراگ ایستاد.

لاتزیو که در پراگ موفق شده بود اسپارتا را با نتیجه 1-1 متوقف کند در خانه ناکام محض بود و تن به شکست 3- 0  داد و به این ترتیب نماینده جمهوری چک در مجموع با نتیجه 4-1 از سد لاتزیو گذشت و به جمع 8 تیم پایانی لیگ اروپا رسید.

 در مسابقه سوم نیز والنسیا میزبان دیگر تیم اسپانیایی یعنی اتلتیکو بیلبائو بود ، والنسیا که در مسابقه رفت 1-0 شکست خورده بود امشب موفق شد به پیروزی 2-1 دست یابد  تا با  این نتیجه مجموع دو دیدار رفت و برگشت 2-2  مساوی شود، اما این تیم اتلتیک بیلبائو بود که با قانون گل زده در خانه حریف راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

برای والنسیا مینا در دقیقه 13 و سانتوس در دقیقه 37 گلزنی کردند و تک گل بیلبائو را آدوریز در دقیقه 75 به ثمر رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار