چهارمین بازیکن جوان منچستر یونایتد

مهاجم جوان تیم فوتبال منچستر یونایتد چهارمین بازیکن جوان ترکیب اصلی این باشگاه لقب گرفت.

راشفورد چهارمین بازیکن جوان منچستر یونایتد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه 3-2 از سد تیم آرسنال بگذرد. در این مسابقه دو گل از سه گل یونایتدها را مارکوس راشفورد پدیده این روزهای این تیم به ثمر رساند.

راشفورد با 18 سال و 120 روز سن با حضور در ترکیب اصلی منچستر یونایتد  چهارمین بازیکن جوان  ترکیب اصلی این تیم در لیگ برتر شد.

جوانترین بازیکن من یونایتد در لیگ برتر ماکدا است که 17 سال و 254 روز سن داشت و در سال 2009 مقابل میدلزبورو به میدان رفت.

پس از او فیل نویل است که در فوریه1995 در دربی شهر منچستر، 18 سال و 21 روز سن داشت و نفر سوم رافائل است که با 18 سال و 120 روز سن به عنوان بازیکن اصلی  در سال 2008 مقابل وست بروم به میدان رفت.

همچنین راشفورد با گلزنی برابر آرسنال جوانترین بازیکن منچستر یونایتد است که در اولین حضور خود در ترکیب اصلی یونایتد ها موفق به گلزنی می شود.

پیش از این جیمز ویلسون با 18 سال و 157 روز سن  با دو گلی که درپیروزی 3-1  من یونایتد مقابل هال سیتی سال 2014 به ثمر رساند، جوانترین بازیکن بود.

علاوه بر این راشفورد ،با گلزنی در پیروزی 5-1 مقابل میتیلند در لیگ اروپا،  با 18 سال و 117 روز سن جوانترین گلزن منچستر یونایتد در رقابت های اروپایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار