کرمان؛

دستگیری خرده فروشان و معتادان پر خطر در طرح نوروزی پلیس کرمان

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 12 خرده فروش موادمخدر و 35 معتاد پر خطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ "علي کشاورزي" گفت: پليس شهر کرمان، در راستاي ارتقاء امنيت نوروزي و به منظور پاکسازي شهر از لوثوجود معتادان خياباني و خرده فروشان موادمخدر، طرحي را از چند روزگذشته به مرحله اجرا در آورده است.

وي افزود: با اجراي اين طرح در 72 ساعت گذشته، 12 خرده فروش موادمخدر از 8 منزل دستگير و از آنها حدودچهار کيلوگرم گرم انواع مواد مخدر سنتي و صنعتي و تعداد زيادي آلات و ادوات استعمال مواد مخدر كشف و در همين رابطه دو خودرو نيز توقيف شد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان ادامه داد: همچنين مأموران کلانتري هاي کرمان در 24 ساعت گذشته تعداد 35 نفر معتاد پرخطر را از خيابان هاي سطح شهر جمع آوري و به پليس مبارزه با مواد مخدر تحويل دادند تا در صورت لزوم به کمپ هاي ترک اعتياد معرفي شوند.

سرهنگ کشاورزي در خاتمه ضمن قدرداني از مشاركت و همكاري خوب شهروندان با پليس در اجراي طرح هاي پاكسازي، بر استمرار اين طرح ها در روزهاي پاياني سال تاكيد كرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه و توزيع و فروش موادمخدر مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: طرح نوروزی ، پلیس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار