کرمان؛

نيروي انتظامي آماده خدمت به مردم در تعطيلات نوروز است

فرمانده انتظامي سيرجان با اشاره به تشديد فعاليت هاي پليسي در روزهاي پاياني سال گفت: نيروي انتظامي براي ارائه خدمت به مردم در ايام تعطيلات نوروز آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ "محمدر رضا ايران نژاد" با اشاره به فعال كردن ايستگاه هاي انتظامي در ورودي و سطح شهر افزود: سعي داريم امنيتي مطلوب را براي مردم در ايام نوروز فراهم بياوريم.

فرمانده انتظامي سيرجان گفت: همانند سال هاي گذشته در تعطيلات نوروز نيروي انتظامي شهرستان با بكارگيري تمام امكانات و تجهيزات و با تقويت مراكزانتظامي حضور پررنگ و موثري در تمام نقاط شهري و روستايي و محورهاي مواصلاتي شهرستان خواهد داشت.

اين مقام انتظامي حفظ امنيت و آرامش خانواده ها و مسافران نوروزي را اولويت اول پليس در طرح نوروزي نيروي انتظامي خواند و خاطر نشان كرد: مردم با مشاركت و همراهي خود مي توانند دراين زمينه كمك بسيار بزرگي براي ما باشند.

سرهنگ محمدرضا ايران نژاد ادامه گفت: با توجه به نزديکي ايام پاياني سال و آغاز سفرهاي نوروزي نيروي انتظامي براي اين ايام طرح ها و برنامه هاي ويژه اي را تدارک ديده است.

وي با اشاره به اين که عمده اين طرح ها و برنامه ها براي پيشگيري از جرائم و تأمين نظم و انضباط اجتماعي است، افزود: آرامش مردم در اين ايام از اهداف اجراي طرح نوروزي پليس است.

فرمانده انتظامي سيرجان بر لزوم مشارکت مردم در تامين امنيت اين ايام تاکيد کرد و گفت: امنيت يک توليد اجتماعي است و مردم بايستي با مشارکت و همراهي با پليس در اين راستا گام بردارند.

وي در پايان از مردم خواست که با همکاري خود نيروي انتظامي را در تأمين امنيت ياري و از بروز هر گونه حادثه ناگوار پيشگيري کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خدمت ، تعطیلات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار