نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت : دولت و ملت باید ببینند از ابتدای امسال چگونه مطالبات و تأکیدات رهبری را در قالب شعار سال محقق کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،آیت الله علم الهدی در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد با اشاره به توصیه های رهبری در شعار امسال افزود:توصیه اول رهبری شعار همدلی و همزمانی بود که تنها یک شعار یک طرفه نبود که ملت با دولت همدلی و همزمانی داشته باشد بلکه یک شعار دوطرفه بود.

وی با اشاره به اینکه توصیه دوم رهبری تاکید بر استکبار شناسی و دشمن سناسی بود گفت :توصیه دوم رهبری تأکید بر استکبارستیزی و دشمن شناسی بود که به همه مردم و دولت تأکید داشتند که به دروازه غرب چشم ندوزید.

خطیب جمعه مشهد افزود:نباید به عناصری که به کمتر از براندازی دین ، ملت وهویت ملی شما راضی نمی شوند چشم داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه شما مردم انقلابی پای این انقلاب ایستادید، "مرگ بر آمریکا" از اول سال تا به امروز کوچکترین تنازلی پیدا نکرده است خاطر نشان کرد :باستی به رهبری بگوییم، آقا این مردم پایمردانه پای رهنمودهای شما در عرصه استکبارستیزی آنچنان ایستاده اند که شاهدیم عصبانیت آمریکا و مزدورش عربستان به مراتب بیشتر از پارسال است.

آیت الله علم الهدی گفت :توصیه سوم رهبری تأکید بر اقتصاد مقاومتی بود، که باید همه مردم و دولت باید پای محکمه وجدان خود، ارزیابی کنند که چه میزان این توصیه رهبری را محقق کردند.

وی افزود : دولت بایداین مسایل راشفاف کندوبه فرموده مقام معظم رهبری اقتصادمقاومتی کافی نیست وبایدقرارگاه اقتصادمقاومتی تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطر نشان کرد:رهبر معظم انقلاب مسئله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، با این نگاه دولت باید ببیند که چه فعالیتی کرده است، با این نگرش از نظر قراردادها و برنامه‌ریزی‌هایش باید نشان دهد رابطه این‌ها با اقصاد مقاومتی چیست؟

وی گفتهرساله ازسفره حضورمقام معظم رهبری در روزاول سال در حرم مطهررضوی متنعم می شویم وراهبردیکسال حرکت نظام ومردم اززبان ایشان به گوش جهانیان می رسد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.