امام جمعه موقت مشهد گفت: اقتصاد مقاومتی نجات بخش کشور در برابر آسیب های داخلی و خارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد باقر فرزانه امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی افزود : اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را بی اثر می‌کند و از سوی دیگر موجب می شود از ارزش‌ها و اصول و آرمانهای خود دست برنداریم.

وی گفت: مقام معظم رهبری برای حل این مشکلات و متوقف کردن آن، چند سالی است که مسئله‌ای را به عنوان اولویت کار در ایران مطرح می‌کنند و امسال نیز تحت عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح کرده اند.

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به 10 نمونه کاری در این زمینه از سوی مقام معظم رهبری افرود: اگر نسبت به این موارد اقدام شود اقتصاد مقاومتی در جامعه پیاده می‌شود و اگر اقتصاد مقاومتی پیاده شود در برابر آسیب های داخلی و خارجی مصون هستیم.

حجت الاسلام محمد باقر فرزانه خاطرنشان کرد: پیاده شدن جریانهای درست اقتصادی در کشور چند مانع اصلی دارد، آمریکا و استکبار نیز در این زمینه مانع بودند اما مانع اساسی، در خارج از کشور نیست در داخل کشور است.

وی گفت: آمریکا در راس لیست موانع اقتصاد مقاومتی نیست، در راس این لیست موانع داخلی را باید جستجو کرد، جریان‌هایی که هدف خود را دستیابی به قدرت تحت هر شرایطی قرار دادند این بزرگترین مشکل در راه حل مشکلات اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.