امام جمعه خرم آباد گفت: استکبار و استعمارگران برای سلطه بر کشورهای اسلامی نقشه های جدیدی دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی درجمع نمازگزاران خرم آباد در مصلای الغدیر افزود: استکبار و استعمارگران که در طول تاریخ راههای متعددی برای سلطه بر کشورهای اسلامی در پیش گرفتند امروز نیز نقشه‌های جدیدی دارند.

نماینده ولی فقیه درلرستان گفت: اختلاف وتفرقه‌افکنی بین مذاهب اسلامی و قومیت‌ها از نقشه‌های امروز استکبار است که جهان اسلام گرفتار آن شده‌است.

خطیب جمعه خرم آباد افزود: یکی دیگر از راههای تسلط استعمارگران ، نفوذ در بدنه حکومت‌ها است که این نفوذ در زمینه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی گاه بصورت فردی و گاه به صورت شبکه‌ای وجریانی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تسلط براقتصاد را، از دیگر راههای نفوذ استعمارگران دانست وگفت: انحصار نفت ایران توسط انگلیس از جمله این نفوذها بود که با ملی شدن صنعت نفت خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمنان هنوز دست بردار نیستند و از نفت به عنوان حربه سیاسی استفاده می‌کنند، افزود: متکی شدن بودجه کشور به نفت و کاهش قیمت جهانی آن از سیاست‌های آنان است. 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی درادامه خطبه ها با تبریک فرارسیدن سال نو، عید واقعی را کسب رضای خداوند متعال دانست و گفت: عید نوروز، بهترین فرصت برای دید و بازدید وصله ارحام و زدودن کینه از دل و رفع کدورت و ناراحتی‌ها ست. 

امام جمعه خرم آباد سال 94 را سال اقتدارنظام عنوان کرد و افزود: به ثمر رسیدن مذاکرات هسته ای، مشارکت حداکثری مردم درانتخابات 7 اسفند، افتتاح مرحله های 16 و 17 پارس جنوبی و دستگیری متجاوزان نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس از شیرینی های این سال بود.

نماینده ولی فقیه درلرستان به چهارم فروردین، سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا اشاره کرد وگفت: درایام عید نباید ازتکریم خانواده شهدا غافل شویم ،چرا که آنها حق بزرگی بر گردن همه دارند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار