به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، صبح امروز جمعه، در آیین آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر این استان گفت: این ستاد تا 15 فروردین 95 به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان خدمات رسانی می کند.
بهمن عسگری، با بیان فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با 10 کمیته و 83 عضو، افزود: کمیته های این ستاد، شامل خدمات حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، خدمات اسکان و رفاه، اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار، و همچنین برنامه ریزی و آمار است.
گفتنی است: استاندار به عنوان رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان قائم مقام، و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به عنوان دبیر این ستاد فعالیت دارند.
انتهای پیام/ ش