صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه های متنوعی، به استقبال بهار می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با عید نوروز و آغاز سال نو، ویژه برنامه های متنوع و مفرحی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تهیه و پخش می شود.

«شب های بهاری» ویژه برنامه شبکه استانی سیمای جهان بین در تعطیلات سال جدید است که با ايجاد لحظاتي شاد، به ياد ماندني و مفرح، همراه لحظات نوروزی مردم و مسافران نوروزی می شود.

نیلوفرانه، ویترین، گپی با بزرگان، معرفی سوغات استان، میراث کهن، مسابقه پیامکی، بشنو از دل، وله شعار سال، نغمه های محلی، گزارش از مسافران نوروزی، اجرای مسابقه پازل (جورچین) و حضور یکی از خوانندگان محلی در برنامه، بخش های این برنامه را تشکیل می دهند.

«شب های بهاری» همزمان با لحظه تحویل سال به مدت 240 دقیقه و در تعطیلات نوروز هر شب از ساعت 21 به مدت 90 دقيقه به تهيه كنندگي علی شفیعی، کارگردانی حمید کاووسی و اجرای سید جلیل رضوی و فخری قائدی از شبكه استاني سيماي جهان بين رو آنتن می رود.

همچنین برنامه «مژده بهار» ويژه تحويل سال نو به مدت120 دقيقه از شبكه استاني صداي مركز چهارمحال و بختياري پخش مي شود.

در اين برنامه جذاب، شاد و به ياد ماندني، به معرفي سنت ها و آئين و رسوم مردم استان در هنگام تحويل سال، گفتگو با بزرگترها و همچنين معرفي مكان هاي ديدني استان با پخش گزارش هاي مردمي از حال و هواي عيد و سال نو در نقاط مختلف استان پرداخته مي شود.

برنامه «سال نو، سلام نو» ويژه صبح هاي نوروز 94 با رويكرد تفریحی سرگرمی در بخش هاي مختلف و متنوع با هدف راهنمايي گردشگران و اطلاع رساني به هم استاني ها و مسافران نورزي از ساعت 10 تا 12 هر روز از صداي مركز چهارمحال و بختياري پخش مي شود.

ارتباط با ادارات هواشناسي، پليس راه، ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي، و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، هشدارهای پزشکی، پرداختن به آداب و رسوم محلي، ارزش هاي اجتماعي، معرفي خرده فرهنگ ها، سوغات استان و معرفي اماكن تاريخي و جاذبه هاي گردشگري بخش های این ویژه برنامه را تشکیل می دهند.

ویژه برنامه عصرگاهي «بهار بام ايران» هم با ايجاد روحيه نشاط و پویایی و ترويج فرهنگ صله ارحام توأم با شادي و سرزندگي  از ساعت 17 تا 19:30 هر روز از راديوي استان پخش مي شود.  
معرفي استان، آشنايي با مکان های زیارتی و تفریحی و اطلاع رساني به مسافران نوروزي، معرفی آئین ها و آداب و رسوم مردم نقاط مختلف استان در نوروز، موسیقی و نواهای محلی، نمایش و گزارش از میهمانان و مردم استان و همچنین گزارش از کاروان های نور اعزامی از استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله بخش هاي این برنامه است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
ممنون از اطلاعاتتون
آخرین اخبار