بيشترين تردد نوروزي در استان هاي مازندران، قزوين و سمنان ثبت شده است.

مازندران پذيراي بيشترين حجم مسافر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ياسر خالدي گفت: با توجه به تصاوير دوربين هاي نظارتي و مرکز سامانه تردد شمار و زمان سفر وضعيت ترافيک آزادراه تهران - کرج، کرج - قزوين، قزوين - رشت و محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه،‌ محورهاي راهجرد -مازندران پذيراي بيشترين حجم مسافر قم، بجنورد -شيروان، سمنان - دامغان و ورودي مشهد نيمه سنگين است.

وي ادامه داد: به لحاظ جوي محورهاي اصلي جوي آرام و پايدار و بدون بارش را داريم.

خالدي ادامه داد: با توجه به پيش بيني هواشناسي از هفته آينده روز دوشنبه شاهد بارش ها خواهيم بود که در ارتفاعات بيشتر بارش ها به شکل برف خواهد بود و توصيه به رانندگان اين است که با تجهيزات کامل و زنجيرچرخ به مسير خود ادامه دهند.

وي ادامه داد:‌ با توجه به پيش بيني که مرکز مديريت راه ها انجام داده احتمال اينکه 6 فروردين شلوغ ترين روز باشد تقاضا داريم کساني که هفته اول را براي مسافرت خود انتخاب کرده اند قبل از روزهاي پنجم و ششم به مقاصد خود بازگردند.

سخنگوي مديريت راه ها ادامه داد: در حال حاضر بيشترين جريان ورودي به استان هاي مازندران، قزوين ، سمنان بوده و بيشترين خروجي از استانهاي البرز،‌ تهران ، گلستان اتفاق افتاده است.

خالدي گفت : نسبت به روز مشابه سال گذشته ترددها دو دهم درصد کاهش داشته است و به لحاظ تجميعي از ابتداي طرح نوروزي تا 28 اسفند نسبت به مشابه سال گذشته 2.9 درصد افزايثش تردد را به ثبت رسانديم.

وي ادامه داد:ساعت اوج تردد بين 17-16 است و بيشترين تردد روزانه را در روز 28 اسفند داشتيم که نرخ جريان تردد آن 420 وسيله نقليه در هر ساعت و نقاط تردد شمار ما بوده است.

وي افزود: از مسافران خواهشمنديم قبل از سفر با سامانه 141 تماس بگيرند و از وضعيت راه ها با خبر شوند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.