کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار از سمت غرب بر روی استان از اواخر وقت امروز تا روز چهارشنبه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان  گفت :از اواخر وقت امروز یکشنبه از سمت غرب، افزایش ابر، وزش باد و شروع بارش را در استان خواهیم داشت که این ناپایداری ها از فردا به نواحی مرکزی و جنوبی گسترش می یابد و به تدریج به شرق کشیده می شود.
وی ادامه داد: گاهی وزش باد نسبتا شدید و شدید، افزایش ابر، بارش در نواحی مستعد و رعد و برق بویژه در مناطق غربی و جنوبی پیش بینی می شود.
این کارشناس گفت: پیش بینی می شود که دمای هوا در 24 ساعت آینده دو تا سه درجه افزایش یابد.
وی حداکثر دمای امروز کلانشهر اصفهان را 17 درجه و حداقل دما برای فردا صبح را پنج درجه سانتیگراد پیش بینی و اضافه کرد: هوای این کلانشهر برای فردا دوشنبه، کمی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و رگبار پراکنده و برای سه شنبه، کمی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
علی عسگریان، گرمترین نقطه استان اصفهان در روز یکشنبه را چوپانان با 22 درجه و سردترین را بوئین میاندشت با پنج درجه زیر صفر اعلام کرد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.