شهردار اصفهان گفت : شهرداری مکان هایی مناسبی برای خرید شهروندان درنظر گرفته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهدی جمالی نژاد گفت:  از  20 تا 28 اسفند ماه سال جاری  بیش از  21 هزار و 750 تن  انواع میوه وارد میدان شده است  که ورود این مقدار میوه در مقایسه  با مدت مشابه در سال گذشته 100 درصد افزایش داشته و در تامین میوه شب عید هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
وی در ادامه با اشاره به افزایش ورود میوه به اصفهان گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته ورود بار به میدان نسبت شاهد ورود چند برابری میوه به میدان میوه و تربار بوده ایم چنانچه تا کنون بیش از هفت هزار و 761 تن پرتقال، چهار هزار و 808 تن انواع سیب درختی، یک هزار و 662 تن خیار و 617 تن نارنگی  وارد این میدان شده است.
شهردار اصفهان با تاکید بر این که  با توجه به نظارت و کنترل ویژه عوامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری از  ورود هرگونه بار غیر مجاز و  قاچاق به میدان مرکزی میوه و تره بار جلوگیری به عمل آمده است ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با توجه به افزایش تردد و مراجعه به میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان ساعات کار میدان افزایش پیدا کرده است.
شهردار اصفهان گفت: در بازارهاي روز كوثر تمامي كالاهاي مورد نياز مردم وجود دارد و همچنين از 26اسفند تا ۱۵ فروردين اقلامي از ميوه ها كه بيشتر مورد توجه مردم است به وفور و به قيمت مصوب در اين بازارها عرضه مي شوند.
شهردار اصفهان اظهار داشت، در کنار عرضه میوه دولتی در بازرهای روز کوثر در تاریخ فوق تا کنون بیش از 200 تن انواع میوه شامل کیوی،موز و خیار، نارنگی توسط بازارهای  تحت پوشش سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان شده عرضه شده است.
شهردار اصفهان در ادامه از برگزاری بیست و یکمین جشنواره  گل و گیاه، ماهی های زینتی و مشاغل خانگی  اصفهان در محل دائمی بازار گل و گیاه  شهرداری اصفهان خبرداد و گفت: در این جشنواره نمایندگان تولیدکننده و پرورش‌دهندگان گل و گیاه از 15 استان‌ کشور حضور داشته و جدیدترین تولیدات خود را از یکم تا 29 اسفند ماه سال جاری  در معرض دید عموم قرار می دهند. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار