نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان درگذشت آیت‌ الله مولانا بروجردی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد در پی رحلت آیت‌الله مولانابه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در پی رحلت آیت الله مولانا بروجردی، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی درگذشت این روحانی وارسته را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام تسلیت آمده است؛ خبر درگذشت عالم مجاهد، اسوه تقوا و فضیلت حضرت آیت الله حاج شیخ غلامرضا مولانا بروجردی موجب تاثر و تالم گردید، این عالم ربانی پس از بهره مندی از اساتید ارزش مند و عالی حوزه‌های علمیه نجف و قم عمر پر برکت خود را به تدریس و تبلیغ دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام سپری نمود و آثار علمی متعدد و متنوع از خود به یادگار گذاشت.

ایشان در سنگر علم فقیهی وارسته و نویسنده ای صاحب نظر و در سنگر جهاد مبارزی نستوه و در میدان عمل انسانی زاهد و با تقوی بود که با خطابه های روشنگرانه خود تشنگان معارف اهل بیت علیهم السلام را سیراب نمود.

اینجانب ضایعه رحلت این روحانی جلیل القدر را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه به ویژه به مردم ولایت مدار و عالم پرور شهرستان بروجرد تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان و دوستداران این عالم فرزانه مسالت دارم. 

آیت الله غلامرضا مولانا بروجردی از اندیشمندان، عالمان و نویسندگان بروجرد 27 اسفند ماه در سن 89 سالگی به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.