معاون فرهنگي اجتماعي شهردار کرمان،از برگزاري نمایشگاه کتاب وعرضه محصولات فرهنگی به مناسبت نوروز، درپارک شهیدومشاهیر شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري کرمان، حجت‌الاسلام سيد مرتضي حسيني گفت: این نمایشگاه که توسط معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري کرمان برگزار مي‌شود؛ تا تاریخ 15 فروردین ماه سال 95 برپاست وانواع کتاب برای سنین مختلف درآن عرضه می‌شود.

وی با بيان اينکه در اين نمايشگاه کتاب‌هايي با موضوع‌هاي مختلف عرضه مي‌شود؛ادامه داد: ضمن اين‌که با توجه به ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اين ايام،کتاب‌هايي در خصوص بانوي بزرگوار اسلام و نحوه‌ي زندگي و سجاياي اخلاقي ايشان در نمايشگاه مذکور ارائه مي‌شود.

حجت الاسلام حسيني تصريح کرد: همچنين براي حمايت از انتشارات داخلي و ارائه کتاب‌هاي مفيد و سازنده، به گونه‌اي برنامه‌ريزي شده است که کتاب‌ها از انتشارات شناخته شده و معتبر داخلي تهيه و در این نمایشگاه عرضه شود.

معاون فرهنگي اجتماعي شهردار کرمان افزود:کلیه‌ي کتاب‌های اين نمايشگاه، با 20 درصدتخفیف عرضه می‌شود.

وي همچنين از همه شهروندان و مسافران دعوت کرد ضمن بازديد از نمايشگاه کتاب، از برنامه‌هاي نوروزي شاد و مفرح معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري کرمان که در نقاط مختلف شهر در حال برگزاري هستند؛ استفاده کنند.

گفتني است ساعت کاراین نمایشگاه از 9 صبح تا 21 شب است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار