جملات لبریز از امید و آرزو برای انعکاس فصل بهار در خوشنویسی بسیار مناسب هستند.

حمید طلوعی فرد، هنرمند خوشنویس در خصوص هنرهای تجسمی در سال 94 در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سالی که گذشت برای من به شخصه مثبت و پربار بود. دو نمایشگاه انفرادی موفق برگزار کردم که با استقبال خیلی خوب مردم روبرو شد. تا جایی که قرار است تعدادی از آثار را همراه با آثار جدید برای نمایشگاه به دبی ببرم.

وی افزود: در حیطه هنرهای تجسمی به نظر من اتفاق خاصی نیفتاد و شرایط تغییر چشمگیری نداشت. اینکه کسی بیاید و وارد این حیطه شود، نخبه هنری معرفی شود یا فضا برای فعالیت هنرمندان جوان بازتر شود، اتفاقاتی است که می‌تواند در این حیطه مثبت تلقی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه من برای سال جدید برپایی نمایشگاه در خارج از کشور است که البته برای نمایشگاه‌های داخلی با یکی از گالری‌های شهر تهران هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ام. آنچه در ذهن دارم این است که کارهای گر‌افیکی را با هنر تجسمی تلفیق کنم و بیشتر به کارهای حجم از نظر کاربردی رو آوردم که هم جنبه ‌هنری داشته باشد، هم برای عموم مردم قابل خرید باشد.

یادآور شد: چون حرفه‌ اصلی من خوشنویسی است، اگر قرار باشد در مورد بهار اثری خلق کنم، بی شک به سراغ اشعاری‌ می‌روم که در مصراع اول سختی و سرد بودن زمستان را نشان دهد و در ادامه خبر از سر سبزی و طراوت بهار داشته باشد. جملاتی که حاکی از امید و آرزو باشند. 

طلوعی فرد ادامه داد: در مجموعه« هو» هایی که کار کرده‌ام تا کنون بارها به این سوژه توجه داشته و آثاری را با این محتوا خلق کرده‌ام.

به اعتقاد من باید خوب بود و تلخی‌های دنیا را با امید و انگیزه جبران نمود.

وی در پایان گفت: آرزوی من برای سال جدید این است که نخبه‌ها و جوان‌های فعال در حوزه هنرهای تجسمی معرفی و مطرح شوند و فضا برای کارکردن آنان فراهم آید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار