رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی 28 مرکز درمانی یاسوج برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،جلال پورانفر، ضمن تبریک عید نوروز، اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی استان مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی را برای برقراری سلامت مسافران نوروز در نظر گرفته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسانی که وارد استان می‌شوند ممکن است خدای ناکرده دچار سانحه یا حادثه‌ای شوند، افزود: پیش‌بینی‌های مختلفی برای روزهای تعطیل و سانحه‌های جاده‌ای در نظر گرفته شده است.

این مسئول از استقرار 35 پایگاه سلامت در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: 23 پایگاه جاده‌ای و 12 پایگاه شهری ویژه ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

پورانفر با اشاره به اینکه جهت مناطق صعب‌العبور و گردش‌پذیر نیز تدارکاتی دیده شده است، تصریح کرد: برای مناطق گردشگرپذیر مانند بی‌بی حکیمه (س)، امامزاده علی (ع)، تنگ دیل و پریکدان یاسوج هفت چادر سلامت برای رسیدگی و درمان‌های سرپایی مستقر است.

وی با بیان اینکه حدود 26 مرکز درمانی در شهر یاسوج برای ارائه خدمت به مسافران نوروز اعلام آمادگی کرده‌اند، اضافه کرد: درمانگاه‌های صدرا، مهر و آریوبرزن و داروخانه‌های دکتر نیکبخت، حکمتی و رازی به صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی درمانگاه سینا (شهرک امام حسین(ع))، پارسیان (میدان عدل)، آریا (بلوار باهنر)، دنا (سردار جنگل جنوبی)، ایرانیان (کوی آزادگان)، ایرانمهر (تل خسرو) و امیرالمومنین (ع) را از جمله مراکز آماده خدمت شهر یاسوج عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه درمانگاه دندانپزشکی آفتاب از دوم تا 12 فروردین ماه در دو شیفت صبح و عصر آماده خدمت‌رسانی است، بیان کرد: بیمارستان‌های شهید بهشتی، امام سجاد (ع)، شهدای گمنام تامین اجتماعی، روانپزشکی شهید رجایی و روانپزشکی سلمان و کلینیک تخصصی شهید مفتح (شماره یک) نیز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت به همشهریان و مسافران هستند.

پورانفر ادامه داد: آزمایشگاه‌های دکتر یزدانپناه، دکتر عزیزی، پاستور، دکتر صالحی، آریو برزن و دنا نیز از جمله آزمایشگاه‌هایی است که در این ایام به مسافران خدمت ارائه می‌کنند.

وی در پایان ضمن آرزوی سفری خوش برای همه مردم، گفت: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی شاهد سلامت همه مردم بوده و امسال آمار تصادفات، بیماری‌ها و سانحه‌ها به کمترین میزان برسد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.