مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد کل مهمانان نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد تا امروز 114 هزار و 303 نفر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمود باقری با اشاره به استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان‌های بکر در زمینه گردشگری، اظهار داشت: این استان هرساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی از سایر استان‌ها بوده که امسال نیز در این راستا تمهیدات لازم برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی و برگزاری جشن‌های مختلف از جمله برنامه‌های ما در ایام نوروز است.

وی در ادامه به ارائه آماری از ورود مسافران و گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و عنوان کرد: آمار اسکان در روز اول فروردین در کل استان 46 هزار و 231 نفر بوده است.

وی بیشترین آمار مسافران نوروزی را در شهرستان گچساران اعلام کرد و عنوان داشت: آمار مسافران نوروزی در این شهرستان 19 هزار و 745 نفر بوده است.

باقری همچنین به کل آمار اسکان تا امروز اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد کل مهمانان نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد تا امروز 114 هزار و 303 نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، تعداد بازدیدکنندگان از جاذبه‌های استان اعم از تاریخی، فرهنگی و طبیعی را 103 هزار و 936 نفر عنوان کرد و متذکر شد: بیشترین بازدید از حرم مطهر بی‌بی حکیمه با 8 هزار نفر و شلالدون با 4 هزار و 500 نفر بوده است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: مهمان ، نوروزی ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.