69 تن از 27 اسفند تاکنون در مازندران جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 5 تن بر اثر تصادفات جاده ای و ۶۴ تن نیز در اثر بیماری در بیمارستان های استان فوت کردند.

دکترعلیرضا مردانشاهی تعداد بیماران ویزیت شده در بیمارستان های استان را بیش از ۴۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۳ هزار نفر در بیمارستان ها بستری شدند و ۹۰۰ عمل جراحی و ۲۹۱ مورد زایمان نیز در بیمارستان های استان انجام شد.

معاون دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۲۸ گروه بازرسی تاکنون هزار و ۵۰۰ مورد نظارت انجام دادند گفت: گروه های بازرسی هزار و ۲۳۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد را شناسایی و معدوم کردند.

وی افزود: تعداد ماموریت های اورژانس از ۲۷ اسفند ۹۴ تا اول فروردین ۹۵ حدود ۷۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشت.

معاون دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آماده سازی ۴۴۸ تخت ویژه در سطح بیمارستان های استان خبر داد و افزود: تعداد ۳۰۰ تخت ICU و ۱۴۸ تخت CCU در سطح استان آماده ی پذیرش از بیماران است.

دکتر مردانشاهی گفت: بیش از یکصد آمبولانس، نوروز امسال در استان آماده باش هستند و تاکنون بیش از ۱۷۰۰ ماموریت انجام دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.