تیم ملی والیبال نشسته مردان با شکست تیم چین به فینال رقابت های جام بین قاره ای راه یافت.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال در مسابقات جام بین قاره ای به مصاف تیم میزبان رفت و در مجموع با نتیجه سه برصفر چین را شکست داد و به فینال رقابتها راه یافت.
شاگردان رضایی با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 12 و 25 بر 14 هر سه گیم را با پیروزی پشت سر گذاشتند و یک گام به عنوان قهرمانی نزدیک تر شدند.

هادی رضایی در این باره به خبرنگار ما گفت : بازی خیلی خوبی داشتیم و شکست دادن تیم چین در برابر هوادارانش کار سختی بود ولی به دلیل اینکه از نظر فنی بازیکنان توانمند تری داشتیم توانستیم پیروز میدان باشیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

وی در مورد بازی فینال با تیم برزیل عنوان کرد : بازی مرگ و زندگی است و به دلیل اینکه برزیل یک بار در این دوره از ایران شکست خورده برای برد به زمین می آید و یک دیدار انتقامی خواهد بود. هر دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند و فقط برای قهرمانی بازی می کنند. دیدار بسیار سنگینی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی حرفه ای از سد برزیل عبور کنیم و بر روی سکوی قهرمانی بایستیم.

شایان ذکر است فینال این رقابت ها فردا، ساعت 15 به وقت محلی، بین تیم های ایران و برزیل برگزار می شود و تیم های مصر و چین نیز برای کسب عنوان سومی به مصاف هم می روند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار