دهمین اردوی آمادگی مردان والیبال نشسته در حالی آغاز شد که دو ملی پوش از ترکیب تیم حذف شد.

آغاز اردو با حذف یک ملی پوشبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته از 28 اردیبهشت تا 6 خرداد ماه در محل فدراسیون جانبازان و معلولین به میزبانی تهران برگزار می شود.

این در حالی است که کادر فنی تیم ملی ترکیب بازیکنان خود را تغییر داد و یک بازیکن از لیست تیم حذف شد.

بر این اساس امیر حسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری (مازندران)، سیدحسین حسینی، حسین گلستانی (قم)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیائی (البرز)، داود علیپوریان، صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان رضوی)، محمدرضا سبحانی‌نیا (اصفهان)، عیسی زیراهی (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی (گلستان) و حسین فرزانه (قزوین) بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند و مهدی حمید زاده ( تهران ) از لیست ملی پوشان حذف شد و ناصرحسن پور (آذربایجان غربی) با وجود اینکه دعوت شده است اما در این اردو حضور ندارد.

بر این اساس۱6 بازیکن حاضر در این اردو روز گذشته در محل فدراسیون در تهران مستقر شدند تا از امروز سه شنبه به طور رسمی دور جدید تمرینات خود را زیر نظر هادی رضایی سرمربی تیم ملی در قالب اردوی دهم آغاز کنند. 

علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، حسن محمدی و حسین بخش علیپور به عنوان مربی و فرشید عاشوری سرپرست تیم ملی والیبال نشسته مردان است.

هادی رضایی درباره این اردو به خبرنگار ما گفت: در نظر داریم در این اردو کار بدنی سنگین و تمرینات تخصصی و تاکتیکی را انجام دهیم تا سطح آمادگی بازیکنان قبل از دیدار با تیم آلمان افزایش یابد. 

وی ادامه داد:اردوی بعدی با حضور تیم ملی آلمان برگزار خواهد شد و پیش بینی شده دو تا سه دیدار  بین این دو تیم برگزار شود. همچنین تاکنون هفت باشگاه درخواست دیدار دوستانه با تیم ملی را ارائه داده اند که پس از بررسی، در نهایت چهار باشگاه برای برگزاری این مسابقات انتخاب می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار