زائران راهیان نور باید با معرفت شهدا را زیارت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس شورای حوزه های علمیه کشوردر اهواز گفت: زائران راهیان نور باید با معرفت آنها را زیارت کنند تا با منش و سیره این افراد آشنا شوند.

آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ممتاز، بی نظیر در عالَم و انقلاب هایی که پیش آمده است، افزود: این انقلاب به این معنا نبود که یک حکومتی بیاید تا حکومتی دیگر از بین برود و آن حکومت را قبضه کند، بلکه هدف از این حکومت این بود که یک حکومت جاعل و یک حکومت طاغوتی برداشته شود و جایگزین آن یک نظام اسلامی و الهی و یک حرکت ایمانی شود.

وی گفت: حرکت کاروان های راهیان نور در یادمان‌ها نماد فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی در راه اسلام است.

رئیس شورای حوزه های علمیه کشور افزود: زائران از سراسر کشور برای زیارت سرزمین های نور می آیند، معتقدم این روحیه در حال افزایش است.

آیت الله مقتدایی گفت: هر چه در زیارت معرفت بیشتر داشته باشیم پاداش بالاتری به ما می‌دهند و زیارت یادمان های شهدا هم به همین صورت است.

وی افزود:اگر راویان و روحانیت با هم بسیج شوند تا زائرین را به زیارت با معرفت برسانند زائرنی به جایگاه شهدا و ایثار و فداکاری شهدا بیشتر آشنا می شوند و وقتی معرفت پیدا شد رسیدند نماز اول وقت آنها قطع نمی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.